tittut

Kan inte fatta att det är nästan 2 månader sedan jag över huvud taget kikade in här. Lovade ju att bli bättre på att blogga inte sluta helt. Men har mina perioder då jag bara inte har någon som helst ork, lite så känner jag nu. Men saknar bloggen faktiskt, lite mitt sätt att få skriva av mig.
Har inte mått dåligt eller så utan har bara inte orkat ägna en tanke åt det om jag ska vara ärlig. Jobbar som fasiken nu och känner att tiden inte riktigt räcker till men får se till att göra tid till det som verkligen betyder något, som familjen vännerna och min älskade pojkvän så därför har bloggen hamnat lite åt sidan.
Nu är det sommar och blir förhoppningsvis en del lediga dagar att njuta i solen. Lovar att droppa in här lite mer, har liksom lagt allt på hyllan.- både bloggen och kameran har fått vila dom sista 2 månaderna men kanske dags att dra fram kameran nu när allt är så färgglatt och somrigt. Är ledig imorgon så ska se till att komma ut och fota lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0