Bubbleroom
Är lite irriterad på Bubbleroom.se just nu. För ett tag sedan beställde jag ju ett par svarta skor av dom och tyvärr var skorna alldeles för små och jag fick skicka tillbaka dom. Inte nog med att jag fick betala frakten och även en ny fakturaavgift så "försvann" även fakturan och istället kommer det en påminnelse med 50 kr extra i avgift för att fakturan ej blivi betald. Jag betalade fakturan och i fredags får jag en ny påminnelse och denna gång på 255 kr?!?!?! Jag ringer dom och frågar vad fan som händer och jag får svaret "vi har inte mottagit din betalning på den förra fakturan", vilket är BS för att det var ett bra tag sedan jag betalat in den. Så nu var jag tvungen att betala in den här påminnelsen också. Vilket innebär att jag betalat 255 kr för ett par skor som jag inte ens skulle ha. Känns lite som att jag lika bra kunde behållt skorna för jag hade vunnit på det? Lite sjukt att det får lov att gå till såhär och att dom kan säga att "betalningen ej mottagits" bara sådär. Jag menar man ska väl ändå kunna känna sig säker på att vill man inte ha skorna så är det okej att skicka tillbaka dom. Men nu vet jag det att Bubbleroom gör allt för att få in pengar! Gillar Nelly.se bättre för där kan man ängra sig utan att behöva betala en massa extra avgifter bara för att dom slarvar! Nej sista gången jag beställer ifrån Bubbleroom!
Någon annan som haft samma problem om jag?
Kommentarer
Trackback